Citeste cartea "Poezii" de Marin Sorescu

Citeste online cartea "Poezii" scrisa de poetul roman Marin Sorescu. . Citeste aici pe site un volum de poezii de Marin Sorescu ce contine o colectie de peste 100 de poezii.


CONDAMNATII

In gura de sarpe ne e oarecum bine,
Caci mai e cat de cat suc si caldura.
Tipam de forma, caci nimeni nu vine
Sa ne scoata din a sarpelui gura.


Cu totii ne-am indragostit de calau
- I-am putea fi, intr-un fel, fii -
¬Si calaul, iubindu-l, este si mai rau
Si tare-i mai place sa ne-nghita de vii.


Caci e singurul balaur ce mai ramase
Dintr-o vreme unanim blestemata...
Imens, incolacit in carne si oase
Il suferim pe-a orizontului roata:


Fantana cu ghizduri misterioase
Si inima noastra-n galeata.

CAPRICIU

În fiecare seară
Strâng de prin vecini
Toate scaunele disponibile
Åži le citese versuri.

Scaunele sunt foarte receptive
La poezie,
Dacă ştii cum să le aşezi.

De aceea
Eu mă emoţionez,
Şi timp de câteva ore
Le povestesc
Ce frumos a murit sufletul meu
Peste zi.

Întâlnirile noastre
Sunt de obicei sobre,
Fără entuziasme
De prisos.

ÃŽn orice caz,
Înseamnă că fiecare
Ne-am facut datoria,
Åži putem merge
Mai departe.



"Poezii" de Marin Sorescu


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice,