Citeste cartea "Spovedanii" de Mateiu Caragiale

Citeste online cartea "Spovedanii" scrisa de Mateiu Caragiale





fragment
- Îti sunt dator o lamurire, amicul meu. Nu stiu cum ti s-a parut ca pâna acum nu ti-am spus cine sunt dar, te rog, iarta-ma; nu a fost întradins. De dragul dumitale care mi-ai aratat atâta prietenie, am voit, din capul locului, sa-mi calc hotarârea de a ramâne "incognito" timpul cât voi fi silit sa zabovesc pe aici si daca nu am facut-o înca, e numai fiindca a lipsit prilejul. Aveam de povestit atâtea altele! Cu dumneata mi-a placut sa retraiesc treizeci de ani de calatorii, tot cu dumneata, de nu te plictiseste, îmi voi retrai asta seara copilaria si întâia tinerete.

Pentru aceasta ne vom întoarce în Bucuresti, deoarece de felul meu sunt bucurestean; lumina zilei am vazut-o pe Podul-de-pamânt, în casele parintesti din fata Viisoarei. De vita sunt însa strain, - si aici, întremându-se deodata, glasul i se polei parca de trufie.

"Spovedanii" de Mateiu Caragiale
citeste cartea pe tot ecranu






Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice,