Citeste online cartea "Doar Dragoste" de Barbara Cartland

Citeste online cartea "Doar Dragoste" scrisa de scriitoarea americana Barbara Cartland. Citeste cartea electronica: "Doar Dragoste" disponibila in biblioteca noastra online.


fragment
─ Å¢i-a făcut o mare favoare alegându-te, remarcă generalul ca pentru el. Va veni să te vadă mâine la prânz; pregăteÅŸtete să-l primeÅŸti cum se cuvine adăugând agitând un clopoÅ£el de argint pentru a chema servitorii.
Iola nu s-a atins de mâncare. Refuză puddingul şi brânza şi întrebă cu o voce slabă, gâtuită:
— Vrei să mă scuzi, tată? Nu... nu mă simt prea bine.
— EmoÅ£ia, presupun, comentă generalul. Este de înÅ£eles. Du-te iute ÅŸi odihneÅŸtete. Nu uita că mâine trebuie să arăţi cât mai bine.
Iola plecă în grabă.
— Fetele de azi nu mai au rezistenÅ£a din tinereÅ£ea noastră. Se prăbuÅŸesc la cea mai mică ocazie!
— Vestea i-a produs un adevărat ÅŸoc, îi răspunse Margaret Heme.
— Fără îndoială. Mai ales că ea nu a avut niciodată un pretendent. L-am îndepărtat pe acel tânăr derbedeu pe care îl vedeam cam prea des pe aici, înainde de a se produce ceva ireparanil.
— Ai făcut foarte bine, Alexander. Căpitanul Windham nu era o partidă convenabilă pentru fica ta.
— Sunt de aceeaÅŸi părere. Pentru moment face parte dintr-un biet regiment.
Margaret surâse:
— Sunt sigură că draga noastră Iola va înÅ£elege avantajul unei căsătorii cu un aristrocrat de importanÅ£a lordului Stoneham. Desigur, ea nu are decât optsprezece ani ÅŸi el...
— Vârsta nu contează la un bărbat de importanÅ£a lui, o întrerupse generalul. El are nu numai inteligenţă ci ÅŸi autoritate, calităţi pe care nu le găseÅŸti la cei tineri. PriveÅŸte ce încurcături
au făcut cu războilul burilor! Este o ruşine! O demonstraţi de incompetenţă la care nu mă aşteptam din partea armatei britanice!
Pentru a-l îndepărta de acest subiect, de sute de ori dezbătut, sora sa interveni iute:
— AÅŸa cum Å£i-am spus de atâtea ori, Alexander, Alexander, nu se mai găsesc bărbaÅ£i în zilele noastre. Iola va avea norocul să regăsească multe din calităţile tale la viitorul ei bărbat.
— Este adevărat, recunoscu generalul.
Şi servi un pahar de porto şi reluă:
— Va trebui să ne ocupăm de trusoul ei. Sunt gata să fac multe sacrificii, decât dacă s-ar mărita cu cineva mai puÅ£in important.
Sora lui surâse încântată.
— Nu uita, Alexander, că ea va apărea în public ÅŸi că o va prezenta la Buckingham Place.
─ Dacă va trebui să rivalizăm în eleganţă cu regina Alexandra, va trebui să cheltuim o sumă frumoasă pentru rochia ei! Spuse râzând generalul. ÃŽn sfârÅŸit! Când se va mărita cu lord Stoneham, sper ca el să-i plătească cheltuielile! Å¢ie pot să-Å£i spun, Margaret, adăugă scăzând vocea. Mi se pare tareîndrăgostit de Iola. Am fost surprins de felul în care mi-a voprbit despre ea.
— Chiar crezi că este îndrăgostit?
— Nu-mi place să spun acest cuvânt. Prea sentimental, după gustul meu. Dar trebuie să mărturisesc că aÅŸa pare.






Barbara Cartland - Doar Dragoste

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,