"Fiica Risipitoare" de Jeffrey Archer - carte online

Citeste online cartea "Fiica Risipitoare" scrisa de scriitorul englez Jeffrey Archer. Citeste cartea electronica: "Fiica Risipitoare" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria LIBRIS.RO. Pretul ei este 36.24 lei iar livrarea este gratuita.

fragment
— PreÅŸedinte al Statelor Unite, a răspuns ea.
— M-aÅŸ putea gândi la câteva căi ceva mai profitabile de a mă ruina cu propria-mi mână, i-a spus tatăl ei în timp ce-ÅŸi împingea ochelarii sub formă de semilună spre vârful nasului ca să-ÅŸi privească mai bine fiica pe deasupra ziarului.
— Nu te Å£ine de glume, tată. PreÅŸedintele Roosevelt ne-a dovedit că nu poate fi nici o profesie mai importantă decât aceea de a te afla în serviciul public.
— Singurul lucru pe care l-a dovedit Roosevelt... a început tatăl ei. Apoi s-a oprit ÅŸi s-a întors la ziarul lui dându-ÅŸi seama că fiică-sa va considera remarca lui superficială.
Fata a continuat de parcă ar fi ştiut prea bine gândurile care îi treceau prin minte tatălui ei:
— ÃŽmi dau seama că n-ar avea nici un rost să nutresc o asemenea ambiÅ£ie dacă n-aÅŸ avea sprijinul tău. Faptul că nu sunt bărbat este o piedică destul de mare fără a mai pune la socoteală dezavantajul originii mele poloneze.
Brusc ziarul care era ca o barieră între tată şi fiică a fost dat la o parte.
— Niciodată să nu-i vorbeÅŸti de rău pe polonezi, a spus el.
Istoria a dovedit că suntem un popor demn de respect, care nu şi-a călcat niciodată cuvântul dat. Tatăl meu a fost baron...
— Da, ÅŸtiu, el a fost ÅŸi bunicul meu, dar acum nu-l am lângă mine ca să mă ajute să ajung preÅŸedinte.
— Mare păcat, mai cu seamă că, fără nici o îndoială, el ar fi fost un mare conducător al poporului nostru.
— Atunci nepoata lui de ce n-ar reuÅŸi?
— N-ar exista absolut nici un motiv, a spus el uitându-se Å£intă în ochii verzi ca oÅ£elul ai unicului său copil.
— Deci, tată, ai să mă ajuÅ£i? Nu pot spera că voi izbuti, dacă nu am suportul tău financiar.
Tatăl a şovăit înainte de a răspunde, şi-a împins din nou ochelarii spre vârful nasului şi a împăturit încet ziarul The Chicago Tribune.
— Draga mea, am să fac un târg cu tine; la urma urmelor, asta este politica. Dacă rezultatul alegerilor preliminare din New Hampshire se dovedeÅŸte a fi mul umitor, am Å£ să te susÅ£in până la capăt. Dacă nu, va trebui să renunÅ£i definitiv la gândul ăsta.
— Ce înÅ£elegi prin mulÅ£umitor? a venit imediat replica.

Despre carte
FIICA RISIPITOARE este un roman de sine stătător, dar şi o continuare a lui CAIN ŞI ABEL. Lupta titanică, a celor doi bărbaţi obsedaţi de distrugerea reciprocă, este preluată de generaţia următoare, dar pe alte coordonate. Florentyna Rosnovski, fiica lui Abel, moşteneşte toate aspiraţiile tatălui ei, dar nimic din averea lui. Este o femeie dăruită cu frumuseţe şi inteligenţă, însă mai presus de orice cu o voinţă greu de egalat. Ambiţiile ei depăşesc cu mult pe ale tatălui, ele vizând cel mai înalt post din ierarhia politică americană.
“Florentyna ÅŸi-a coborât privirile asupra mulÅ£imii, conÅŸtientă fiind că făcuse o bună impresie, dar simÅ£ea încă nevoia unei confirmări finale din partea lui Richard. Cuvintele lui Mark Twain i-au răsărit în minte: tristeÅ£ea îşi poate vedea singură de grijă, dar bucuria trebuie împărtăşită.”






Jeffrey Archer - Fiica Risipitoare

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,