"Scrisoare de Dragoste" de Mihail Drumes - carte electronica

Citeste online cartea "Scrisoare de Dragoste" scrisa de scriitorul roman Mihail Drumes. Citeste cartea electronica: "Scrisoare de Dragoste" disponibila in biblioteca noastra online.





Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Libris.ro. Pretul ei este 23.16 lei. Transport gratuit pentru orice comanda.

Titlu: Scrisoare de Dragoste
Autor: Mihail Drumes
Domeniu: Fictiune, Literatura romana, Literatura Romana Contemporana
Editura: GRUPUL EDITORIAL ART
Anul aparitiei: 2011
Tip coperta: Cartonata
Numar pagini: 339

Comanda cartea

Despre cartea "Scrisoare de Dragoste"
O poveste de dragoste în care goana după bani ÅŸi carierismul fac ravagii, cu spectaculoase răsturnări de situaÅ£ie, suspans, melodramă, vervă, ironie ÅŸi dialoguri vii – reÅ£eta celui mai bine vândut prozator român nu dă greÅŸ. Scrisoare de dragoste a fost reeditată de zeci de ori de la apariÅ£ia sa ÅŸi a cucerit publicul de toate vârstele.

Despre Mihail Drumes
Mihail Drumeș (n. Mihail V. Dumitrescu, 26 noiembrie 1901, Ohrid, Macedonia - d. 7 februarie 1982, București) a fost un dramaturg, nuvelist, realizator de proză scurtă și romancier român, foarte popular in perioada interbelică.... citeste toata biografia lui Mihail Drumes


fragment
Abia după terminarea liceului, Relu dispare din actualitatea mea. Desigur, plecase la Paris, să-şi urmeze studiile universitare. Toţi feciorii de bani gata ca el nimereau, de regulă, în capitala Franţei, ca să se întoarcă de acolo cu o patalama.
Ciudat, foarte ciudat: îmi pare rău că nu mai suntem colegi. Chiar destul de rău! El nu era numai calul meu de bătaie, ci o sursă vie care îmi trezea ambiţiile şi chiar le întreţinea până la epuizare.
Eu nu pot pleca în străinătate. Mă înscriu la Facultatea de Drept din Bucureşti, fară să mă gândesc la avocatură sau la vreo funcţie administrativă. Urma alege, îmi spun, de ce aş opta de pe acum pentru o profesie anume ? îmi place să audiez prelegeri şi la Facultatea de Filozofie şi Litere, unde sunt câţiva profesori a căror faimă a trecut de mult graniţele. Acolo ascult o prelegere despre naşterea lui zero, care, pur şi simplu, mă uluieşte. Timp de o oră
Odată mă întreabă dacă am fost în străinătate! Cum să-i spun că nici nu călcasem cu piciorul peste hotare? Doamne păzeşte! Îi răspund:
― Am stat un an la Paris, când eram mic, împreună cu unchiu-meu.
― Pe ce stradă? mă descoase.
― Pe rue Danton 21, în Montmartre.
Am reţinut asta de la Jeannine. Ea locuise la această adresă.
― Ce-i unchiul tău?
― Cum, nu ÅŸtii? Acum a ajuns ditamai ministrul! N-ai auzit de Dimitrie Gherghel?
Desigur, auzise, cum nu? întâmplarea făcuse ca un membru marcant al guvernului de pe atunci să poarte acelaşi nume de familie ca şi mine. Nu eram niciun fel de rudă cu el. Dar Relu, naivul, crede şi asta! Le crede pe toate.
Orgoliul meu nesăţios pluteşte într-o călduţă baie de satisfacţie, datorită acestor mistificări necontenite.





Mihail Drumes - Scrisoare de Dragoste





Vezi si:
ultimele carti adaugate
Autori
Autori la inceput
Dex Online - BiblioDex
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura