Citeste cartea de poezii "Iubire" de Alexandru Vlahuta

Citeste online cartea de poezii "Iubire" scrisa de poetul roman Alexandru Vlahuta.
Aceasta carte este un volum de poezii care cuprinde peste 60 de poezii ale poetului Alexandru Vlahuta, publicate cat autorul era in viata, poezii publicate in periodice si cateva postume.

Daca doriti sa cumparati cartea in format electronic, o puteti face din libraria Elefant.ro. Pretul ei este 4,94 lei.
Vezi si cartea "Din trecutul nostru" scrisa de Alexandru Vlahuta

fragment din poezia "Dormi in pace"
Dormi, iubito, dormi in pace. N-am venit sa-mi tulbur
somnul,
Nici sa plang... La ce-am mai plange pe-adormitii intru
Domnul!
Am venit sa cuget. Uite, nicairi nu pot mai bine
Gandurile sa-mi desfasur, si sa stau la sfat cu mine
In mai bun ragaz. Aicea, simt ca-s mult mai intelept,
S-ale lumii toate parca le vad limpede si drept.
Cat de clare mi se-nsira toate din trecut, in minte,
Cand de-a crucii muche rece imi lipesc tampla fierbinte.
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .
E uscat-acuma tarna ce te copere, si mie
Parca tot nu-mi vine-a crede ca esti dusa pe vecie.
Uneori te tin departe si ma-ntreb de ce nu-mi scrii...
Dornic cautand in cale-mi, parca tot astept sa-mi vii.
A, cat de pustie-i lumea si viata fara tine!









Alexandru Vlahuta - Iubire

Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,