Citeste online "Zilele Turbinilor" de Mihail Bulgakov

Citeste online cartea "Zilele Turbinilor" scrisa de Mihail Bulgakov. Citeste piesa de teatru Zilele Turbinilor.





fragment
NIKOLKA Ce aproape e! Parcă s-ar trage chiar lîngă Svia-toşino. Oare ce s-o fi întîmplînd peacolo? Alioşa, nu mă trimiţi pe mine să aflu ce se întîmplă la comandament? Zău că m-aş duce.
ALEXEI Cum să nu, tu mai lipseai acolo. Stai. te rog,liniştit.
NIKOLKA Am înţeles, domnule colonel... De fapt, ştii, eu, din cauza... inactivitatea asta... eîntr-un fel păcat... Acolo oamenii se bat... Măcar de-ar fi gata mai repede divizionul nostru.
ALEXEI îţi spun eu cînd o să am nevoie de sfaturile tale pentru pregătirea divizionului. Ai înţeles?
NIKOLKA înţeles. Iertare, domnule colonel.
Se aprinde lumina.
ELENA Alioşa, oare unde-o fi soţul meu?
ALEXEI Vine el, Lenocika.
ELENA Dar cum se poate aşa ceva? A spus că vine de dimineaţă, iar acum e ora nouă şi încă n-a sosit. Nu s-o fi întîmpîat ceva cu el?
ALEXEI Lenocika, sigur nu se putea întîmplă nimic. Ştii doar că linia dinspre vest e păzită denemţi.
ELENA Dar de ce n-a sosit pînă acum?
ALEXEI Pesemne că sînt opriţi la fiecare staţie.
NIKOLKA Călătorie revoluţionară, Lenocika. Mergi o oră, două stai





"Zilele Turbinilor" de Mihail Bulgakov
citeste cartea pe tot ecranu







Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice, literatura,