Citeste cartea "Mein Kampf" de Adolf Hitler

Citeste online cartea roman "Mein Kampf (Lupta Mea)" scrisa de Adolf Hitler. Citeste cartea electronica "Mein Kampf" disponibila pe biblioteca noastra online.

fragment
AÅŸadar am avut ÅŸi eu ocazia să iau parte fiind relativ tînăr la înfrunta-intre naÅ£ionalităţile vechii Austrii. Făceam chetă pentru MarÅŸul spre Sud fa ÅŸcolară ÅŸi strigam Heil cu imaginaÅ£ia înflăcărată de albăstrele ÅŸi de le roÅŸu, negru ÅŸi galben; în locul imnului imperial, intonam, în ciuda or ÅŸi a pedepselor, iubitul nostru Deutschland iiber alles. Tinerii erau educaÅ£i politic într-o vreme cînd supuÅŸii unui stat aÅŸa-zis naÅ£ional nu stiau altceva legat de rasa lor decît limba. Se înÅ£elege de la sine că eu n-am iciodată un indiferent. Am devenit curînd un “naÅ£ional-german” fanatic, de altfel destul de diferit de partidul care poartă astăzi acest nume.
"Mein Kampf" de Adolf Hitler
citeste cartea pe tot ecranul



Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,