Citește online cartea Poveste de Iubire de Erich Segal

Citeste online cartea roman de dragoste "Poveste de Iubire (Love Story)" scrisa de Erich Segal.
Cartea electronică Love Story este povestea a doi studenți a căror dragoste le permite să depășească adversitățile pe care le întâmpină în viață: Oliver Barrett, un moștenitor al averii și moștenirii Barrett, și Jennifer Cavilleri, fiica inteligentă a unui brutar din Rhode Island. Se aștepta ca Oliver (Ollie) să preia controlul asupra imperiului de afaceri al tatălui său, în timp ce Jennifer (Jenny) era la o specializare în muzică și studia la Radcliffe College și plănuia să studieze la Paris. Din lumi foarte diferite, Oliver și Jenny sunt imediat atrași unul de celălalt și dragostea lor se adâncește, dar...
fragment
  Ce-ar fi de spus in legatura cu o fata de 25 de ani care a murit?
  Ca era frumoasa. Si inteligenta.
Ca-i placea Mozart si Bach. Si The Beatles. Si eu. Intr-o zi, cand ma innebunise mai mult decat de obicei cu aceste preferinte ale ei, am intrebat-o care era in definitiv ordinea. Mi-a raspuns cu un suras: “Alfabetica”. Zambeam si eu pe atunci. Cand stau acum sa ma intreb, nu stiu daca in ordinea ei alfabetica tinea cont de numele meu sau de prenumele meu: in primul caz, as fi venit dupa Mozart; in al doilea, undeva intre Bach si The Beatles. Oricum, nu eram cel dintai, ceea ce, dintr-un motiv stupid, ma cam scotea din sarite: fusesem deprins de mic cu ideea ca trebuie sa fiu intotdeauna primul la toate. Mostenire de familie, daca puteti pricepe una ca asta.
   In semestrul intai al ultimului an de colegiu, luasem obiceiul sa frecventez sala de lectura a bibliotecii Radcliffe. Si nu doar asa ca sa ma aflu in treaba : recunosc ca nu ma omoram cine stie ce cu studiul, si ca-mi placea destul de mult sa-mi plimb privirile peste tot prin jur. Dar sala de la colegiul Radcliffe era linistita, nu ma stia nici dracu’, iar cartile de care aveam nevoie erau mult mai putin solicitate.


"Poveste de Iubire (Love Story)" de Erich Segal


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,