"Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" de Marc Levy

Citeste online cartea "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" scrisa de scriitorul francez Marc Levy. Citeste cartea electronica: "Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus" disponibila in biblioteca noastra online.





Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 26,25 lei.

fragment
— Ei, cum ti se pare?
— ÃŽntoarce-te ÅŸi lasa-ma sa ma uit.
— Stanley, de o jumatate de ora ma tot examinezi din cap pâna-n picioare. Nu mai suport sa stau propit pe podiumul asta.
— I-aÅŸ mai lua ceva din lungime; sa ascunzi niÅŸte picioare ca ale tale ar fi un sacrilegiu!
— Stanley!
— Scumpo, vrei sau nu vrei sa-i spun parerea mea? Mai întoarce-te o data, sa te vad din fata. Este chiar aÅŸa cum îmi imaginasem: ÃŽntre decolteu ÅŸi rascroiala spatelui nu e nici o diferenta; cel putin, aÅŸa, daca te patezi cumva, poti sa întorci rochia… cu fata la spate, ca-i tot aia!
— Stanley!
— Ideea asta de a cumpara o rochie de mireasa de la solduri ma înfioara. Daca-i pe-aÅŸa, de ce sa n-o iei prin internet? Ai vrut sa-mi afli parerea, poftim, acum, o ÅŸtii.
— Scuza-ma, dar nu-mi pot oferi ceva mai bun, cu salariul meu de infografician.
— Desenatoare, printesa mea! Doamne, ce oroare am de vocabularul asta din secolul XXI!
— Eu lucrez pe computer, Stanley, s-a zis cu creioanele colorate!
— Prietena mea cea mai buna schiteaza ÅŸi da viata unor personaje minunate; prin urmare, cu computer sau fara computer, este desenatoare, nu infografician! E musai sa discuti tu toate alea!





Marc Levy - Toate acele lucruri pe care nu ni le-am spus






Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,