Memoriile Unei Gheise de Arthur Golden - carte online

Citeste online cartea "Memoriile Unei Gheise" scrisa de scriitorul american Arthur Golden. Citeste cartea electronica: "Memoriile Unei Gheise" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 30,75 lei.

fragment
După ce am terminat masa, iar tata s-a dus în sat să-i privească pe ceilalţi pescari jucând şah japonez, Satsu şi cu mine am curăţat bucătăria în tăcere. Am încercat să-mi amintesc cum mă făcuse domnul Tanaka să mă simt, dar în tăcerea rece a casei senzaţia îmi scăpa. În loc de asta, simţeam o groază stăruitoare şi îngheţată la gândul bolii mamei. M-am trezit întrebându-mă cât avea să mai dureze până o vom îngropa în
cimitirul din sat, alături de cealaltă familie a tatei. Ce avea să se aleagă de mine după aceea? Cu mama moartă, Satsu ÅŸi cu mine aveam să îi luăm locul, probabil. Am privit-o pe sora mea frecând oala de fier în care fiersese supa; dar, deÅŸi era chiar în faÅ£a ei – ÅŸi Å£inea ochii îndreptaÅ£i asupra oalei – îmi dădeam seama că nu o vede. A continuat să o frece multă vreme după ce era curată. ÃŽn cele din urmă, i-am spus:
— Satsu-san, nu mă simt bine.
— Du-te afară ÅŸi încălzeÅŸte baia, mi-a răspuns, îndepărtându-ÅŸi cu o mână udă părul care îi căzuse în dezordine pe faţă.
— Nu vreau să fac baie, i-am spus. Satsu, mama o să moară…
— Oala asta e crăpată. Uite!
— Nu e crăpată, i-am răspuns. Linia aia a fost întotdeauna acolo.
— Dar cum a curs apa din ea tocmai acum?
— Ai vărsat-o tu. Te-am văzut.
Pentru o clipă mi s-a părut că Satsu era puternic impresionată de ceva, ceea ce se traducea printr-o expresie de extremă uimire, aşa cum se întâmpla cu multe din sentimentele ei. Dar nu mi-a mai spus nimic. A luat doar oala de pe plită şi s-a îndreptat spre uşă să o golească.



Arthur Golden - Memoriile Unei Gheise

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,