Citeste online cartea "Necunoscuta de la Wildfell Hall" de Anne Bronte

Citeste online cartea "Necunoscuta de la Wildfell Hall" scrisa de scriitoarea engleza Anne Bronte. Citeste cartea electronica: "Necunoscuta de la Wildfell Hall" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 11,18 lei.

fragment
AU TRECUT PATRU LUNI CHInuitoare, alternînd între îngrijorare profundă, disperare şi indignare; milă pentru el şi milă pentru mine. Pe de altă parte, în tot acest timp, n-am fost chiar lipsită de orice consolare; îl aveam pe scumpul meu micuţ nevinovat. Dar pînă şi această consolare era întinată şi înveninată de gîndul care se încăpăţîna să-mi stăruie în minte:
„Cum îl voi putea învăţa să-ÅŸi recapete tatăl ÅŸi totuÅŸi să evite să ia exemplu de la el?
Mi-am amintit însă că într-un fel îmi adusesem singură pe cap toate aceste necazuri, de bunăvoia mea. AÅŸa dar, m-am hotărît să le îndur fără să tremur. Totodată mi-am pus în gînd să nu mă las pradă durerii din pricina păcatelor altcuiva ÅŸi m-am străduit să mă distrez pe măsura posibilităţilor. ÃŽn afară de tovărăşia copilului meu ÅŸi a scumpei ÅŸi credincioasei mele Rachel, care, evident, îmi ghicea suferinÅ£ele ÅŸi mă compătimea, deÅŸi era prea discretă ca să se refere vreodată la ele — aveam cărÅ£ile ÅŸl uneltele de desen ÅŸi pictură, treburile gospodăriei de care trebuia să mă ocup, ca ÅŸi de situaÅ£ia ÅŸi bunăstarea bieÅ£ilor dijmaÅŸi ÅŸi lucrători de pe moÅŸia lui Arthur. Åži uneori căutam ÅŸi găseam o distracÅ£ie în tovărăşia tinerei mele prietene Esther Hargrave. Din cînd în cînd mă duceam călare la ea ÅŸi de vreo două ori am poftit-o să petreacă ziua cu mine la conac. Doamna Hargrave n-a plecat la Londra în sezonul acela: neavînd nici o fiică de măritat, a socotit că e mai bine să rămînă acasă ÅŸi să facă economie.







Anne Bronte - Necunoscuta de la Wildfell Hall

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,