"Taramuri ascunse" de Lynn Austin - carte online

Citeste online cartea "Taramuri ascunse" scrisa de scriitoarea americana Lynn Austin. Citeste cartea electronica: "Taramuri ascunse" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 20,40 lei.

fragment
El nu vedea că abia dacă trecuse un ceas de când îl îngropasem pe socrul meu şi că toată casa mi-era înţesată de toţi vecinii care veniseră să-şi prezinte condoleanţele şi că nici nu apucasem să mă dezmeticesc? Se pare că nu, pentru că domnul Greer nu avea de gând să renunţe.
— V-aÅ£i gândit pe cine aÅ£i putea angaja la primăvară pentru a administra Wyatt Orchards pentru dumneavoastră? mă întrebă el.
Am umplut o altă ceaşcă cu cafea şi i-am întins-o pastorului Dill, care se afla în spatele domnului Greer, aşteptând să fie servit. Am încercat să-mi controlez mâinile să nu-mi tremure prea tare. Învăţasem cu mult timp în urmă că dacă nu răspunzi imediat, cei mai mulţi oameni încep să se foiască şi încearcă ei să umple cumva tăcerea, de obicei oferind un sfat, ceva. De data asta, pastorul Dill vorbi primul.
— AveÅ£i ceva rude prin apropiere pe care i-am putea chema, doamnă Wyatt? Nu cred să fi auzit până acum exact de unde se trage familia dumneavoastră.
— DoriÅ£i ÅŸi friÅŸcă la cafea, domnule pastor? l-am întrebat oferindu-i ulciorul ÅŸi ignorându-i întrebarea.
Îşi scutură capul.
— Nu, mulÅ£umesc. Prefer cafeaua neagră. Nu sunteÅ£i din Deer Springs, nu-i aÅŸa?
— Nu, nu sunt. Mi-am făcut de lucru aranjând un ÅŸir de linguriÅ£e ÅŸi verificând dacă trebuia reumplută zaharniÅ£a. Nu-l privea cine era familia mea ÅŸi de unde mă trăgeam. Gospodăria asta întortocheată cu mobilierul uzat ÅŸi cu tapetul îngălbenit era acum casa mea ÅŸi fusese căminul meu în ultimii zece ani. Cei trei copilaÅŸi ai mei ÅŸi cu mine aveam tot dreptul să locuim aici – cu sau fără Frank ÅŸi fiul său Sam.






Lynn Austin - Taramuri ascunse

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,