Citeste online cartea Ochiul Golemului de Jonathan Stroud

Citeste online cartea "Ochiul Golemului" scrisa de scriitorul englez Jonathan Stroud. Citeste cartea electronica: "Ochiul Golemului" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 36,33 lei.

Ochiul lui Golem este un roman pentru copii de istorie alternativă, fantezie și magie. Este a doua carte din trilogia Bartimaeus scrisă de autorul britanic Jonathan Stroud. 6 milioane de exemplare au fost vândute în 36 de țări. A fost un best-seller New York Times în 2004.

Cartea și seria sunt despre luptele pentru putere într-o distopie magică centrată în Londra, Anglia, oferind un amestec de teme moderne și antice, seculare și mitologice. Seria a fost descrisă ca o versiune mai întunecată, mai politică și mai complexă din punct de vedere moral a lui Harry Potter.

Cartea își ia numele de la ochiul unui ciclop al golemului, un artefact magic care, împreună cu un pergament animator, activează golemul.

fragment
Eu pluteam la înălţime, pe deasupra mănăstirii Strahov, în interiorul zidurilor magnifice ale cetăţii pe care o construisem cu 300 de ani în urmă. Aripile mele de piele se mişcau în bătăi puternice, rare; ochii mei scrutară cele şapte planuri până la orizont.
N-am văzut nimic vesel. Trupele armatei britanice erau invizibile, la adăpostul
Vălurilor de Acoperire, însă primele lor rânduri de atac deja se apropiau constant şi prudent de poalele lui Castle Hill. Aurele unui vast contingent de spirite se distingeau cu dificultate în întuneric; la fiecare minut, tremurături de scurtă durată la nivelul planurilor semnalizau sosirea unor noi batalioane. Grupuri de soldaţi umani avansau hotărâte de-a lungul terenului întunecat. În mijlocul lor se afla un pâlc de corturi albe, cu tavanul rotunjit ca nişte ouă de roc, deasupra cărora se întindeau asemenea unor pânze de păianjen, Scuturi şi alte vrăji.
Mi-am ridicat privirea spre cerul întunecat. Acesta era o învălmăşeală de nori negri furioşi, mânjiţi înspre vest cu dâre de galben. La altitudine mare şi abia vizibile în lumina ce apunea, am zărit şase puncte slabe deplasându-se circular la o distanţă ce le situa în afara razei mele de Detonare. Acestea înaintau constant în sens invers acelor de ceasornic, aruncând o ultimă privire zidurilor cetăţii, ca pentru a le reţine conturul şi a inspecta punctele de apărare.
Că veni vorba... Acelaşi lucru trebuia să fac şi eu.
În dreptul Porţii Strahov, punctul de observaţie cel mai înalt şi mai vulnerabil din zid, turnul fusese ridicat şi întărit. Uşile antice fuseseră sigilate cu trei blesteme şi o groază de mecanisme de armare, iar bordura meterezelor sale joase era înţesată cu santinele vigilente.
Sau cel puţin asta fusese intenţia.
Am zburat către turn cu aripi de piele şi cap de şoim, ascuns îndărătul giulgiului meu de pene. Am aterizat desculţ, fără să scot vreun sunet, pe o creastă proeminentă de piatră. Am aşteptat să fiu întâmpinat de o provocare rapidă, evidentă, o manifestare puternică de atac pregătit pe moment.
Nu se întâmplă nimic. Am renunţat la Vraja mea de Acoperire şi am aşteptat o oarecare dovadă de alertă, chiar dacă întârziată. Am tuşit tare. Tot nici o mişcare.


Jonathan Stroud - Ochiul Golemului (Trilogia Bartimaeus)


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,