"Elevul Dima dintr-a saptea" de Mihail Drumes - carte online

Citeste online cartea "Elevul Dima dintr-a șaptea" scrisa de scriitorul roman Mihail Drumes. Citeste cartea electronica: "Elevul Dima dintr-a saptea" disponibila in biblioteca noastra online.

Vezi și rezumatul scurt la romanul Elevul Dima dintr-a șaptea





Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 19,55 lei - la reducere.

fragment
—Atunci sunteÅ£i colegi, spune Nicu.
—Da? îmi pare bine. Am putea să ne aÅŸezăm amândoi într-o bancă.
Magotu primeşte numaidecât.
In timp ce prânzim, comesenii încep să mă descoasă pe toate părţile. Vrând-nevrând, le povestesc peregrinările familiei mele din ţară în ţară. Toţi se miră şimă privesc admirativ. Nu le vine să creadă că până acum n-am urmat deloc laşcoală.
—Ce e tatăl matale ? se interesează Nicu, din fire cam curios.
—A fost ministru plenipotenÅ£iar.
—Åži acum nu mai e ?
—Nu. L-au rechemat. A avut un conflict cu noul ministru de Externe, ÅŸi acumlucrează la un studiu despre istoria diplomaÅ£iei, din care a ÅŸi apărut primul volum,iar mama traduce opera lui Dickens.
Magotu exclamă hohotind:
—D-aia nu-i bine să fii ministru, că te dă jos ÅŸi rămâi cu buzele umflate.
Râd şi ceilalţi. Le explic că tata n-a rămas cu buzele umflate, că e profesor laUniversitate, dar şi-a luat un concediu de la catedră, să scrie pe îndelete cartea.
Nicu mă întreabă dacă ştiu bine franţuzeşte şi englezeşte.
—Destul de bine. Tot aÅŸa cum vorbeÅŸti dumneata româneÅŸte.
—Bărbiereală! strigă Magotu.Nu înÅ£eleg ce vrea să spună. Nicu îmi explică superior semnificaÅ£ia cuvântului ÅŸise miră de naivitatea mea. Nu sunt naiv, dar dacă nu l-am auzit niciodată, cu cesunt de vină?
—Numai între haimanale se vorbeÅŸte astfel, spune gazda. I-a „atins", dar ei nuse sinchisesc de atâta lucru.
—Te-ai învârtit cu dumnealui la Damigeana, ÅŸopteÅŸte Nicu în urechea lui Magotu.






Mihail Drumes - Elevul Dima dintr-a saptea






Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,