Citeste online cartea "Ancheta" de Child Lee

Citeste online cartea "Ancheta" scrisa de scriitorul englez Child Lee. Citeste cartea electronica: "Ancheta" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Elefant.ro. Pretul ei este 11,74 lei.

fragment
Femeia cu parfumul şi mâinile palide era deja pe coridor, dincolo de turnichet. Fusese poftită să treacă mai departe. Chiar în faţa mea se afla ghişeul cu două posturi. În stânga erau cei doi agenţi care verificau legitimaţiile. Turnichetul stătea între ei, la nivelul şoldurilor.
Cei patru oameni în plus din spatele lui tot nu făceau nimic. Continuau să stea grămadă, tăcuţi şi atenţi, ca o echipă independentă. Tot nu le puteam vedea pantofii.
Am mai tras încă o dată aer în piept şi am păşit spre ghişeu.
Ca un miel la tăiere.
Tipul de la postul din stânga m-a privit şi a spus:
— Da, domnule.
Oboseală şi resemnare în vocea lui. Un răspuns, nu o întrebare, de parcă aş fi vorbit deja. Părea tânăr şi destul de isteţ. Probabil un SPPist adevărat. Subofiţerii poliţiei militare învaţă repede, dar nu s-ar putea ocupa de un birou de informaţii al Pentagonului, oricât de adânc sub acoperire se presupune că ar fi.
Tipul de la ghişeu s-a uitat din nou la mine, întrebător, iar eu am spus:
— Am o întâlnire la ora douăsprezece.
— Cu cine?
— Colonelul Frazer.
Omul a părut că nu recunoaşte numele. Cea mai mare clădire de birouri din lume. Treizeci de mii de oameni. A frunzărit un registru mare cât o carte de telefon şi m-a întrebat:
— E vorba de colonelul John James Frazer? Biroul de RelaÅ£ii cu Senatul?
— Da, am răspuns.










Child Lee - Ancheta


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,