În puterea nopții de Dean Koontz - carte online

Citeste online cartea "În puterea nopții" scrisa de scriitorul american Dean Koontz. Citeste cartea electronica: "In puterea noptii" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 26,55 lei.

Cititi si cartea "Soapte" scrisa de acelasi Dean Koontz

fragment
   – Sint sigur ca tata ar vrea sa te vada pentru ultima oara. Stiu ca ar vrea. Dar n-ai ce cauta intr-un spital.
   Ochii lui, negri precum carbunele, sclipeau. As fi jurat ca in privire i se citea mihnire si compatimire. Poate din cauza ca ma uitam la el cu ochii impaienjeniti de lacrimi gata sa izbucneasca...
   Prietenul meu Bobby Halloway spune ca am tendinta sa antropomorfizez animalele, atribuindu-le caracteristici si atitudini omenesti, pe care, de fapt, nu le poseda.
Poate fac acest lucru din cauza ca animalele, spre deosebire de unii oameni, ma acceptau asa cum sint. Cetatenii cu patru picioare din Moonlight Bay par a avea o intelegere mai complexa a vietii – si mai multa bunatate – decit multi dintre vecinii mei.
   Bobby imi explicase ca antropomorfizarea animalelor, indiferent de experientele pe care le avusesem eu cu ele, este un semn de imaturitate. Îi spusesem lui Bobby sa si-o traga singur.
   L-am linistit pe Orson, mingiindu-i blana lucioasa si scarpinindu-l in spatele urechilor. Era ciudat de incordat. De doua ori a ridicat
capul, ascultind zgomote pe care eu nu le auzeam, de parca ar fi simtit o amenintare, ceva mai rau decit pierderea tatalui meu.
   În momentul acela, nu aveam nici un fel de suspiciuni legate de moartea iminenta a tatei. Cancerul tinea de soarta, nu era un asasinat – cu exceptia cazului in care voiai sa-l acuzi de omucidere pe Dumnezeu.
   Îmi pierdusem ambii parinti in ultimii doi ani. Mama murise pe cind avea doar cincizeci si doi de ani. Tatal meu, aflat pe patul de moarte, abia implinise cincizeci si sase... Însa toate acestea imi pareau doar ghinion, iar de ghinion avusesem parte de cind fusesem conceput.
   Ulterior, am avut motive sa-mi amintesc de incordarea lui Orson si m-am intrebat daca simtise valul de necazuri care navalea catre noi.
   Daca ar auzi una ca asta, Bobby Halloway ar rinji si ar zice ca am luat-o razna, ca fac ceva mai grav decit sa antropomorfizez animalele, ca am ajuns sa le atribui calitati supraomenesti. Iar eu ar trebui sa fiu de acord cu el si sa-i spun sa si-o traga zdravan singur.


Dean Koontz - În puterea nopții


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,