Citeste online cartea "Blestemul Focului" de Chloe Neill

Citeste online cartea "Elita intunecata 1 - Blestemul Focului" scrisa de scriitoarea americana Chloe Neill. Citeste cartea electronica: "Blestemul Focului" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Libris.RO. Pretul ei este 36.9 lei. Transport gratuit.

fragment
La o masă de conferinţe dintr-un zgârie-nori, se aflau opt persoane, bărbaţi şi femei, niciunul sub vârsta de şaizeci şi cinci de ani, toţi putred de bogaţi. Şi se aflau aici, în buricul Manhattanului, ca să-mi decidă soarta.

Nu împlinisem încă ÅŸaisprezece ani ÅŸi trecuse doar o lună de când absolvisem clasa a zecea de liceu. PărinÅ£ilor mei, profesori de filosofie, li se propusese să beneficieze de doi ani sabatici la o universitate din Miinchen. Chiar aÅŸa — doi ani petrecuÅ£i în străinătate nu era aÅŸa mult, dacă nu ar fi decis că mie mi-ar fi mult mai bine să rămân în Statele Unite.
Mi-au spus acest amãnunt lipsit de importanþã într-o zi de sâmbãtã, prin luna iunie. Tocmai când mã pregãteam sã merg acasã la cea mai bunã prietenã a mea, Ashley, pãrinþii mei au intrat în camerã şi s-au aşezat pe pat.

— Lily, a început mama, trebuie să stăm de vorbă.
Nu cred că dezvălui un mare secret spunând că e clar că o conversaţie începută astfel nu aduce nimic bun.
Primul meu gând a fost că lui Ashley i s-a întâmplat ceva îngrozitor. Dar s-a dovedit că era bine mersi; necazul lovea ceva mai aproape de casă. Părinţii mei mi-au spus că fuseseră acceptaţi în programul sabatic şi că şansa de a lucra în Germania timp de doi ani reprezenta pentru ei o oportunitate extraordinară.

Apoi au tăcut, făcând acel schimb de priviri lungi şi pline de subînţeles, care nu-mi prea păreau deloc de bun augur. Mi-au spus că nu vor să mă târască după ei în Germania, că vor fi foarte ocupaţi cât timp vor sta acolo, şi că vor ca eu să rămân la un liceu american pentru a avea cele mai mari şanse să urmez un colegiu aici. Aşa că au hotărât ca, pe toată perioada cât vor fi plecaţi, eu să rămân în State.

Eram în egală măsură îndurerată şi extaziată. Îndurerată, desigur, fiindcă vom fi despărţiţi de un ocean, în vreme ce eu va trebui să mă descurc singură în momentele de răscruce ale vieţii mele: pregătirea pentru testul de aptitudini şcolare, în vederea admiterii la facultate, vizitarea facultăţilor, balul bobocilor, completarea colecţiei mele de discuri ale trupei Smashing Pumpkins.










Chloe Neill - Elita intunecata 1 - Blestemul Focului


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti onli