"Hex Sau Puterea Farmecelor" de Chloe Neill - carte online

Citeste online cartea "Elita intunecata 2 - Hex Sau Puterea Farmecelor" scrisa de scriitoarea americana Chloe Neill. Citeste cartea electronica: "Elita intunecata 2 - Hex Sau Puterea Farmecelor" disponibila in biblioteca noastra online.

Citeste si primul volum al seriei  "Elita intunecata" -  "Blestemul Focului" de Chloe Neill

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Libris.RO. Pretul ei este 39.9 lei. Transport gratuit.

fragment
Stăteam perfect nemişcată, cu ochii închişi şi cu soarele încălzindu-mi faţa. Atâta timp cât nu mă agitam prea tare, soarele de amiază era destul de puternic ca să anihileze briza răcoroasă de octombrie care adia prin zona noastră din centrul oraşului Chicago.
Bănuiesc că nu degeaba i se spunea Oraşul Vânturilor.
Era o după-amiază de duminică la şcoala de Fete Sfânta Sofia, iar eu mă înghesuisem într-un colţişor însorit de pe pajişte împreună cu prietena mea, Scout. Stătea lângă mine, sprijinindu-se pe braţele întinse în spate, cu ochii închişi şi cu capul înălţat spre cer. Eu stăteam picior peste picior, ţinând cartea de istoria artei deschisă în poală. La fiecare câteva minute ne mutam picioarele cu câţiva centimetri mai la stânga, ca să profităm de ultimele rămăşiţe ale căldurii de toamnă.
— E mult mai tare decât să stăm în clasă, a remarcat Scout. Åži decât să purtăm uniformele.
Scout era îmbrăcată într-o fustă şi o cămaşă neagră pe care şi le confecţionase din două tricouri White Sox. Era o schimbare categorică faţă de ţinuta ecosez în nuanţe de albastru şi galben pe care o purtam de obicei. Şi mai erau şi pantofii de sport o pereche de Converse pe care îi dăduse cu un strat de sclipici auriu, părul scurt, blond, cu vârfuri închise la culoare şi inelul de argint din nas. Cu niciun chip nu puteai să o confunzi pe Scout Green, chiar şi în uniformă, cu o fată obişnuită de la Sfânta Sofia.
— Arăţi trăsnet în hainele astea.
Scout a deschis un ochi şi s-a uitat în jos, la fusta ei din jerseu.
— Apreciez faptul că îmi remarci evidentul meu bun-gust. ÃŽn plus, cineva trebuie să arate trăsnet
şi pe-aici. Locul ăsta e ca o mlaştină sinistră, puah!
Mi-am dus o mână la inimă.
— Slavă Domnului că eÅŸti tu aici să ne salvezi, Sfântă Scout.
Scout a pufnit într-un râs zgomotos, apoi şi-a încrucişat gleznele, făcând pantofii să strălucească în razele soarelui.
— Åži uite că aflu de unde tot găsesc eu sclipici pe podeaua din dormitor.
— Å¢i se pare. Pantofii mei nu lasă urme.
I-am aruncat o privire plină de neîncredere.
— Chiar aÅŸa? Să fie… ăăă… pulbere din cornurile inorogilor care Å£i-au împletit cosiÅ£e pe când dormeai?



Despre seria "Elita intunecata"
Lily Parker este o elevă nouă la Åžcoala de Fete Sfânta Sofia, dar deja a aflat că magia este cel mai bun prieten pe care-l poate avea o fată... sau cel mai periculos duÅŸman! De aceea, Lily trebuie să înveÅ£e cum să-ÅŸi controleze noile capacităţi paranormale – ÅŸi asta pe lângă complicatele relaÅ£ii cu cei care conduc ÅŸcoala, cu simpaticul coleg Jason, care ascunde un mare secret de vârcolac, ÅŸi lupta pe care o duce alături de cea mai bună prietenă a ei, Scout, înfruntând palpitanta viaţă de noapte a oraÅŸului Chicago – inclusiv pe misterioÅŸii Secerători.

Dar, curând, Lily este invitată la o întâlnire secretă cu Sebastian – un tip hot, care se oferă s-o ajute să-ÅŸi stăpânească magia ce îi curge prin vine. ÃŽnsă atenÅ£ie, el este un Secerător, iar Lily intră într-un joc periculos. Se pare că graniÅ£a dintre bine ÅŸi rău nu este întotdeauna prea clară…










Chloe Neill - Elita intunecata 2 - Hex Sau Puterea Farmecelor


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,