"Verisoara Mea Rachel" de Daphne Du Maurier - carte online

Citeste online cartea "Verisoara Mea Rachel" scrisa de scriitoarea engleza Daphne Du Maurier. Citeste cartea electronica: "Verisoara Mea Rachel" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Libris.ro. Pretul ei este 24,99 lei.

fragment
Pe vremuri se obişnuia ca oamenii îi să fie spânzuraţi la răspântia celor Patru Drumuri.
Astăzi însă nu se mai întâmplă aşa ceva. Acum, când un ucigaş îşi plăteşte datoria faţă de societate, asta se întâmplă la Bodmin, după o judecată potrivit legii Curţii cu Juri. Vorbesc despre cazurile în care legea îl condamnă înainte ca propria sa conştiinţă să-l fi răpus. E mai bine aşa. Treaba seamănă cu o operaţie chirurgicală, iar cadavrul este îngropat într-un mormânt decent, cu toate că mormântul rămâne anonim. În copilăria mea, altfel se petreceau lucrurile. Îmi amintesc, copil fiind, că am văzut un bărbat legat în lanţuri şi spânzurat la răspântia unde se încrucişează cele Patru Drumuri. Faţa şi corpul lui erau unse cu gudron pentru ca să întârzie descompunerea.

Rămase spânzurat acolo cinci săptămâni, înainte de a fi dat jos şi eu l-am văzut în săptămâna a patra.
Se bălăbănea în spânzurătoare, între cer şi pământ sau, cum îmi spusese vărul meu Ambrose, între rai şi iad.

Nu va ajunge niciodată în rai, iar iadul pe care îl cunoscuse era pierdut pentru el. Ambrose atinse cadavrul cu vârful bastonului. Îl mai vad încă, clătinându-se în bătaia vântului, ca o girueta pe un pivot ruginit, biată sperietoare, care fusese cândva un om. Pantalonii, din cauza ploii, putreziseră, dacă nu şi trupul său şi bucăţi de doc se desprindeau ca nişte fâşii de hârtie de pe membrele umflate.










Daphne Du Maurier - Verisoara Mea Rachel


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,