Ciresarii vol 5 - "Drum bun, Ciresari!" de Constantin Chirita

Citeste online cartea "Ciresarii vol 5 - "Drum bun, Ciresari!"" scrisa de scriitorul roman Constantin Chirita. Citeste cartea electronica: "Ciresarii vol 5 - "Drum bun, Ciresari!"" disponibila in biblioteca noastra online.

Citeste si restul de volume din romanul "Ciresarii"

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Elefant.ro. Pretul ei este 73,60 lei (redusa de la 80 de lei). Contine toate cele 5 volume ale romanului "Ciresarii".

Puteti cumpara cartea si din libraria Libris.ro. Pretul ei este 80 de lei. Contine toate cele 5 volume ale romanului "Ciresarii". Libris are transport gratuit pentru orice comanda.

Titlu: Ciresarii
Autor: Constantin Chirita
Domeniu: Fictiune, Literatura romana, Literatura Romana Contemporana
Editura: Roxel Cart
Format: 130x200
Anul aparitiei: 2010
Tip coperta: Brosata
Numar pagini: 1824




Comanda cartea






Despre cartea Ciresarii vol 5 - "Drum bun, Ciresari!"


Despre Constantin Chirita
Constantin Chiriță (n. 12 martie 1925, IbăneÈ™ti, Vaslui — d. 14 noiembrie 1991, Königswinter, Germania) a fost un prozator român, scriitor, romancier, scenarist, eseist, politician comunist. CărÈ›ile sale s-au adresat în special tineretului.


fragment
O idee, o speranţă neaşteptată trecu ca un fulger prin mintea celorlalţi cireşari. Se uitau toţi la Tic şi privirile lor deveniseră dintr-o dată rugătoare.
Tic îşi scoase mîinile din buzunare, şi le propti în şold şi, înainte de a spune ceva, îşi apropie încet, încet pleoapele, pînă i se împreunară. Privirile lui, străbătînd greu prin mica deschizătură a genelor, se aţintiseră asupra lui Dan. Vorbi leneş, ca un om ghiftuit:
― De ce să-Å£i retragi cuvintele? Atît de rar te cuprinde dorul de autocritică...
― Nu-i adevărat, se răzvrăti Dan. Eu, eu recunosc întotdeauna orice, fără să mă oblige nimeni. Dacă-i vorba pe-aÅŸa, atunci tu eÅŸti cel care, cel care... brrr... stai... adică... Adică tu faci experienÅ£e cu mine! Astai!
Vrei să-mi întuneci gîndurile, să mi le întortochezi, şi-n loc să răspunzi tu la întrebarea pe care ţi-am pus-o, mă faci pe mine să vorbesc despre altceva...
― E foarte adevărat, recunoscu Tic, fără să-i piară plictiseala din glas. Cu tine, aÅŸa cum te-ai calificat mai înainte, se poate prinde orice. ÃŽÅ£i spun asta ca să vezi cît de prieten îmi este ÅŸi mie adevărul. Åži eu sînt capabil să recunosc orice. AminteÅŸte-Å£i numai...
― Nu, nu te mai las să ne duci cu vorba. Zău, Tic, nu-i aÅŸa că ne pregăteÅŸti o surpriză?
Ceilalţi cireşari urmăreau schimbul de cuvinte dintre Dan şi Tic, şi în larma gării, lucrul acesta nu era prea uşor. Mai mult ghiceau vorbele după mişcările buzelor decît le auzeau.
― Hai, TicuÅŸorule, aproape se rugă Ursu. Nu ne mai Å£ine aÅŸa. ToÅ£i am fi bucuroÅŸi...










Constantin Chirita - Drum bun, Ciresari!


Vezi si:
Ultimele carti adaugate
Autori
Autori la inceput
Dex Online - BiblioDex
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura