Citeste online cartea "O Seara de Dragoste" de Jeneth Astor

Citeste online cartea "O Seara de Dragoste" scrisa de scriitoarea americana Jeneth Astor. Citeste cartea electronica - roman de dragoste: "O Seara de Dragoste" disponibila in biblioteca noastra online.





fragment
-Cu doi contra mea, n-am nici o şansă! oftă Frank. Cât aşteptăm,
Eve oferă-i un pahar domnului Thole.
Când doctorul sosi, Eve îl conduse în birou şi se retrase cu Zack în salon.
-Sper să nu fie inima! murmură ea nervoasă. Munceşte prea mult.
Am încercat să-l opresc, dar nu mă ascultă.
Cu un gest, Zack o invită să se aşeze lângă el pe canapeaua adâncă.
-Dacă tatăl dumitale s-a surmenat în ultima vreme, sigur nu este grav.
Ea dădu din cap în tăcere, liniştită de aceste simple cuvinte de îmbărbătare. El îi luase mâinile într-ale lui, iar Eve nu făcuse nici un gest pentru a-1 împiedica. Zack o obliga să i se spovedească. Ea îi răspunse maşinal la întrebări şi când doctorul apăru în cele din urmă, tânăra se repezi la acesta.
-Cum se simte?
-Mai întâi, nimic alarmant... Mi-a jurat că este prima oară când este victima unei crize. Tensiunea îi este bună, dar prefer să nu neglijez nici o măsură de precauţie. A acceptat să consulte un cardiolog şi până atunci i-am prescris două zile de odihnă completă, conchise el cu un zâmbet.
Contez pe tine, Eve... Tatăl tău este uneori încăpăţânat.
-Vă promit că nu-1 voi lăsa să se ridice din pat! răspunse ea, pe jumătate liniştită.
-O să-l ajut să se culce, continuă medicul, şi asta-i tot pentru astă-seară.
-Permiteţi-mi să vă însoţesc, propuse Zack.
Eve îi urmă pe cei doi bărbaţi în birou, şi îngenunche imediat lângă tatăl ei, strângându-i mâinile cu afecţiune.
-Ai, auzit, tată? Doctorul Osborne doreşte să te odihneşti.
-Ţi-am spus că nu era nimic.
Totuşi, el nu refuză braţul pe care i-1 întindea Zack.
Doctorul Osborne îl susţinu de cealaltă parte. Eve îi urmări cu privirea în timp ce se îndreptau către scară. Ce uşurare ca Zack să fie aici, pentru că doctorul Osborne nu avea o constituţie robustă şi sigur n-ar fi reuşit niciodată să suporte greutatea tatălui ei.









Jeneth Astor - O Seara de Dragoste

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,