"Dragoste La Prima Vedere" de Penelope Field - carte online

Citeste online cartea "Dragoste La Prima Vedere" scrisa de scriitoarea americana Penelope Field. Citeste cartea electronica "Dragoste La Prima Vedere" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 8 lei.


fragment
Helen ridica o foaie ce zburase pe fotoliul de sub fereastra terasei si i-o intinse sotului sau.
- Ai putea sa-mi faci un serviciu, daca tot mergi la Man-chen. Iti mai amintesti de Katrin Sommer, prietena mea clin copilarie, de care ti-am povestit eu mai de mult? Fii dragut si caut-o!
Rick Hartmann isi imbraca geaca visinie din piele moale si aproba indiferent. Era dus cu gandul la noua lui carte, despre care dorea sa discute la editura cu colegii sai.
- S-o caut personal sau ajunge daca ii telefonez? intreba el.
- Cred ca ar fi mai bine daca i-ai face o vizita. Cu cate probleme am pe cap, n-am avut timp sa-i prezint condolean-tele mele, legat de decesul mamei sale, spuse Helen, in timp ce-si conducea sotul la masina. Cred ca are si ea problemele ei, financiar nu sta pe roze si nici la serviciu nu-i merg toate ca pe roate. Poate era mai bine daca se marita cu tipul ala, Phil, de la care are baiatul. Apropo, cum il cheama pe baiat?
- Andreas sau cam asa ceva. Desigur, s-ar putea sa ma insel. La urma-urmei, e prietena ta din copilarie, nu a mea. Apoi adauga: E-n regula, voi trece pe la ea. il izbi din nou mirosul parfumului exotic pe care Helen si-1 cumparase de curand. Urca la volan, lasa in jos geamul si-si sprijini cotul de fereastra.
- Helen, sa ai grija cum conduci maine! Stiu ca esti o soferita innascuta, dar cateodata parca iti place sa risti prea mult.
Helen rase si isi trecu mana prin par.










Penelope Field - Dragoste La Prima Vedere
Vezi ultimele carti adaugate Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,