Citeste online "Invitatie la vals" de Mihail Drumes

Citeste online cartea "Invitatie la vals" scrisa de scriitorul roman Mihail Drumes. Citeste cartea electronica: "Invitatie la vals" disponibila in biblioteca noastra online.





Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 16,92 lei.

fragment
Totul s-a sfîrÅŸit: nu-mi rămîne decît să mă sinucid. Sînt ferm convins că orice aÅŸ face de aici înainte nu rezolv nimic. AÅŸa că, neavînd încotro, mă văd silit să-mi plec steagul în faÅ£a morÅ£ii. Sinuciderea se dovedeÅŸte a fi un imperativ peste înÅ£elegerea ÅŸi voinÅ£a mea, un imperativ aÅŸ zice organic ― împotriva căruia orice rezistenţă pare lipsită de sens, ridicolă chiar. Nu exagerez deloc; în mine e viu numai un singur gînd: acela de a muri. ÃŽn faÅ£a lui, celelalte gînduri au amuÅ£it, paralizate de înfricoÅŸata lui atotputernicie. Niciodată n-a fost în mintea mea atîta rînduială cuminte, pentru că nu mi s-a întîmplat să făptu-iesc ceva cu acordul atît de unanim al gîndurilor. Mereu m-am izbit de împotriviri dîrze sau în cel mai bun caz de îndoieli, reticenÅ£e sau ezitări..






"Invitatie la vals" de Mihail Drumes






Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,