"Noua printi din Amber" de Roger Zelazny - carte online

Citeste online cartea "Noua printi din Amber" scrisa de scriitorul american Roger Zelazny. Citeste cartea electronica "Noua printi din Amber" disponibila in biblioteca noastra online.





fragment
După care am început să reconstitui câte ceva din cele întâmplate.
Avusesem un fel de accident, mi-am amintit vag. Ce a urmat era încă nedefinit; cât priveşte ce se petrecuse înainte, n-aveam nici cea mai mică idee. Dar fusesem mai întâi într-un spital şi apoi am fost adus în locul ăsta, mi-am reamintit. De ce? Habar n-aveam.
Totuşi, picioarele erau într-o stare destul de bună. Destul cât să mă ţină, deşi nu ştiam cât timp trecuse de la fractură - căci ştiam că fuseseră fracturate.
Aşa încât m-am înălţat în capul oaselor. Mi-a trebuit un efort mare, muşchii fiind anchilozaţi. Afară era întuneric şi un pumn de stele strălucea pe fereastră. Le-am făcut cu ochiul şi mi-am trecut picioarele peste marginea patului.
Eram ameţit, dar după un timp mi-am revenit şi m-am ridicat, agăţându-mă de bara de la capătul patului, după care am făcut primul pas.
În regulă. Picioarele mă ţineau.
Deci, teoretic, eram în stare s-o iau din loc.
M-am întors la pat, m-am tolănit şi am început să reflectez. Transpiram şi tremuram. Viziuni cu bomboane şi altele d-astea.
E ceva putred în Danemarca...
Brusc îmi amintii. Era vorba de un accident de maşină. Un afurisit de accident...
Apoi uşa se deschise, lăsând lumina să pătrundă, şi printre gene am văzut o infirmieră cu o seringă hipodermică în mână.
Se apropie de pat, o tipă planturoasă, cu păr negru şi braţe mari.
Când ajunse lângă mine, m-am ridicat.
- Bună seara.
- Ia te uită - bună seara, răspunse.






Roger Zelazny - Noua printi din Amber






Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,