Citeste cartea electronica"In alta viata" de Marc Levy

Citeste online cartea "In alta viata" scrisa de scriitorul francez Marc Levy. Citeste cartea electronica "In alta viata" disponibila pe biblioteca noastra online.





fragment
Tot aşa te cheamă? Îmi dau seama astăzi că sunt atâtea lucruri pe care nu le ştiam şi resping fără încetare nesfârşirea acestui hău care mă înconjoară de când ai plecat. Atunci când singurătatea îmi întuneca zilele, priveam adesea cerul, iar apoi pământul, cu impresia de nestăvilit că eşti pe undeva, pe acolo. Şi aşa a fost de-a lungul ultimilor ani, numai că nu ne puteam nici vedea nici auzi.
Se pare că am putea trece unul pe lângă celălalt fără ca măcar să ne recunoaştem.
De când ai plecat, am citit mereu, am vizitat atâtea locuri căutându-te, căutând un mijloc de a pricepe, de a afla ceva. Şi cu cât întorceam paginile vieţii, cu atât băgam de seamă că înţelegerea se depărta de mine, ca în coşmarurile acelea în care fiecare pas înainte te dă la fel de mult înapoi.
Am străbătut nesfârşitele galerii ale marilor biblioteci, străzile acestui oraş care a fost al nostru, de unde ne aveam amândoi aproape toate amintirile încă de când eram copii. Ieri, am mers de-a lungul cheilor, pe dalele pieţei în aer liber care-ţi plăcea atât de mult. M-am oprit pe ici, pe acolo, mi se părea că mi-eşti alături, iar apoi m-am întors în barul acela mic de lângă port, ca în fiecare vineri. O să-ţi aminteşti oare? De câte ori nu ne-am întâlnit acolo la căderea serii! Ne jucam prinzându-ne unul pe celălalt în cuvintele fără de şir care ne ieşeau de pe buze ca tot atâtea pasiuni pe care le trăiam împreună. Şi vorbeam fără să numărăm orele acestor tablouri care ne însufleţeau vieţile şi ne duceau spre alte vremuri.





"In alta viata" de Marc Levy






Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,