Citeste cartea Experimentul Angel de James Patterson

Citeste online cartea "Experimentul Angel" seria Maximum Ride scrisa de James Patterson. Citeste cartea de James Patterson - Experimentul Angel disponibila in biblioteca noastra online.

fragment
Felicitări! Faptul că citeşti aceste rânduri înseamnă că ai făcut un pas uriaş spre supravieţuirea până la următoarea ta zi de naştere. Da, tu, de colo, care răsfoieşti aceste pagini. Nu pune cartea jos.
Vorbesc cât se poate de serios... viaţa ta ar putea depinde de ea.
Asta-i povestea mea, povestea familiei mele, însă ar putea fi, la fel de bine, şi povestea ta. Suntem cu toţii băgaţi în chestia asta, crede-mă pe cuvânt.
N-am mai făcut niciodată ceva asemănător, aşa că am de gând să-i dau drumul, iar tu ai să încerci să ţii ritmul.
OK. Eu sunt Max. Am paisprezece ani. Locuiesc împreună cu familia mea, alcătuită din cinci copii, nu suntem înrudiţi, dar sunt întru totul familia mea.


"Experimentul Angel" de James Patterson
citeste cartea pe tot ecranul
Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,