Citeste online cartea Sarutul Eternitatii Vol. 1 - Cautari de Adriana Craciun

Citeste online cartea "Sarutul Eternitatii Vol. 1 - Cautari" scrisa de Adriana Craciun
Prin amabilitatea doamnei  Adriana Craciun

Citeste online cartea "Nopti la Serampore" scrisa de scriitorul roman Mircea Eliade. Citeste cartea electronica: "Nopti la Serampore" disponibila in biblioteca noastra online.
Despre cartea “Sărutul eternităţii”
Mereu am simţit ca viaţa trebuie să fie mai mult decât programul zilnic într-o lume tridimensională. Am simţit că există legătură între tot ceea ce este viu în Univers. Un timp am considerat că nici măcar cu prietenii apropiaţi nu trebuie să vorbesc despre ideile mele, deoarece în general, omul nu este preocupat de aşa ceva.

Diverse evenimente personale însă, m-au determinat să scriu, cu scopul de a transmite un mesaj foarte simplu celor din jur. Versiunea scurtă a acestui mesaj este VIAŢA ESTE ETERNĂ !

Pentru că la transmiterea acestui mesaj oricine s-ar întreba dacă sunt sau nu normală, am decis să caut argumente.
Le-am căutat în poveşti, în folclor, în domeniul terapiilor complementare. Din folclor am trecut prin mitologie, astrofizică, biofizicǎ şi ozn-isticǎ.
Am aflat că dacii, grecii, druizii, șamanii, hinduşii, au multe în comun şi cǎ zeii sunt simboluri ale unor energii dincolo de capacitatea noastră de înţelegere.
Aşa, am mers pe urmele zeilor, apelând la ajutorul lui Mircea Eliade, Edgar Cayce, Rudolf Steiner şi alţii [care se regăsesc în bibliografia menţionată] şi am ajuns la Polus Geticus/Avalon/Rai, între care îmi este greu să fac o distincţie.
Muntele Piatra Craiului, cu ciudata sa formă de dragon, dar şi cu argumente, unele mistice, altele ştiinţifice, se apropie de statutul de Axis Mundi.
Biblia este sursa adevărului, dar la o analiză mai atentă se poate constata că cineva a făcut modificări pe ici pe colo, şi anume în punctele … esenţiale …

Curiozitatea m-a determinat să caut autorii modificărilor … Am început să fiu din ce în ce mai interesată de Creaţie, de ceea ce a fost înainte de Big Bang, de Adam şi Eva, de particule subatomice, şi din aproape în aproape am ajuns la o concluzie emoţionantă.
Dumnezeu şi totalitatea legilor ştiinţei se regăsesc în fuziunea unei particule pozitive cu o particulă negativǎ, primordiale : yin/yang, Adam şi Eva, masculin/feminin. Sufletele pereche evoluează împreună, învaţǎ la şcoala vieţii împreună, dar perechea astrală / twin flame în englezǎ este jumătatea TA de suflet. De fapt aceastǎ idee mi-a sugerat titlul « Sărutul eternităţii »
Am citit despre experienţe dincolo de pragul morţii, despre reîncarnare şi despre oameni a căror percepţie extrasenzorială este excepţională.
Am aflat că ritualurile de înmormântare din Depresiunea Bârsei au multe elemente comune cu kabala ebraică dar şi cu hinduismul şi cu ritualurile celtice.

Am aflat că vindecarea afecţiunilor corpului biologic depinde de vindecarea învelişurilor mai subtile ale acestuia, deoarece bolile pot avea cauze spirituale.

Am descoperit plăcut surprinsă că anatomia omului este o chintesenţă a inteligenţei divine, dar am constatat cu tristeţe că poveştile care circulă despre fiinţe din alte dimensiuni şi ordinea pe care acestea o impun pe Pământ sunt reale.
Curioasă, am făcut săpături şi am găsit răspunsuri … unele chiar nu aş fi dorit să le aflu … M-au întristat … răspunsuri la întrebarea DE CE VIAŢA NU ESTE ETERNĂ ?

În concluzie, am încercat sǎ rǎspund la întrebǎrile: De ce existǎm pe Pământ? Ce rol joacă Dumnezeu în viaţa noastrǎ ? Cum putem trăi o poveste de dragoste reală ? De ce banii nu aduc mereu fericirea? De ce se confruntă omenirea cu atâtea probleme? Cum putem fi mai fericiţi doar cunoscându-ne pe noi înşine? De ce nu trebuie să ne temem de anul 2012?


Download carte

Citeste si:
Adriana Craciun - Sarutul Eternitatii Vol. 2 - Stiinta si Spirit
Adriana Craciun - Sarutul Eternitatii Vol. 3 - Spirit si Stiinta
Adriana Craciun - Sarutul Eternitatii Vol. 4 - Adevarul

"Sarutul Eternitatii Vol. 1 - Cautari" de Adriana Craciun
citeste cartea pe tot ecranul



Vezi ultimele carti adaugate
Ajuta site-ul cu un articol
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,