"Dragoste Din Intamplare" de Jane Woods - carte online

Citeste online cartea "Dragoste Din Intamplare" scrisa de scriitoarea americana Jane Woods. Citeste cartea electronica "Dragoste Din Intamplare" disponibila in biblioteca noastra online.

fragment
Şi în clipa următoare, ciocneau veseli cupele mulţumind generosului vecin, care cu un gest al mâinii, care cu un zâmbet.
De îndată ce îşi goli cupa, regizorul se ridică.
-Dragii mei prieteni, eu vă las... Altfel, nevastă-mea mă va primi cu un retevei...
Acesta fu semnalul de plecare. De parcă s-ar fi înţeles, toţi îl imitară.
Abby se pregătea s-o urmeze pe Janie când o voce caldă o interpelă.
-Domnişoară Stevens?
Ea se întoarse repede şi dădu cu ochii de admiratorul ei anonim care se apropiase fără zgomot.
-Pot să vă vorbesc o clipă?
-Îmi pare rău, dar ultimul autobuz pleacă în trei minute răspunse fata înainte să se întoarcă.
El o reţinu de braţ.
-Vă voi plăti un taxi, insistă el. Şi liniştiţi-vă, n-am nici un gând necurat în minte...
Sunt obosită, pretextă Abby, cam enervată.
Posibilitatea unui contract de muncă cred că merită câteva minute de atenţie, totuşi...
Timbrul deosebit de blând şi cald al vocii lui o făcu să ezite. Se putea oare ca bărbatul să fie vreun impresar? în situaţia actuală, nu-şi putea permite să piardă nici cea mai mică şansă, oricât de mică ar fi fost aceasta...
-Nu mă aşteptaţi, le strigă ea prietenelor ei, ne vedem mâine!










Jane Woods - Dragoste Din Intamplare

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,