Citeste cartea "Insula purpurie" de Mihail Bulgakov

Citeste online cartea "Insula purpurie" scrisa de Mihail Bulgakov





fragment
GHENNADI Ba se poate! Prin urmare, dacă nu-i arătăm astă, repetiţia generală, vom avea ciuciu cu spau, în loc de spectacol! Dumneata, domnule Jules Verne, mi-ai compromis stagiunea! Asta e! idealist bătrîn, te-am crezut pe cuvînt! Cine a înşfăcat cinci sute de ruble avans, n-aveai nici o viroză pe stil nou! Un scriitor nu face aşa ceva dragă cetătene Jules Verne!
DÎMOGAŢKI Ghennadi Panfilîci! Şi-acum ce-i de făcut?
GHENNADI Ce-i de făcut? Nu mi-a fost de ajuns că ţi-am dat cinci sute de ruble, ca un smintit, am mai cheltuit şi cu decorurile, am întors teatrul cu fundu-n sus, am dat peste cap tot planul de producţie! Metiolkin! Metiolkin!











"Insula purpurie" de Mihail Bulgakov
citeste cartea pe tot ecranu







Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice, literatura,