Citeste online "Ultimele zile" de Mihail Bulgakov

Citeste online cartea "Ultimele zile" scrisa de Mihail Bulgakov

fragment
GONCEAROVA ŞIŞKIN
(intrînd): Vă rog cu umilinţă să mă iertaţi, mi s-au aburit ochelarii. Am cinstea să mă recomand: Alexei Petrov Şişkin, locotenent-colonel in rezervă. Fiţi atît de bună şi iertaţi-mă că v-am deranjat. Ce spuneţi de vremea asta? Nici un ciine nu-ţj vine să-1 scoţi afară. Ei, ce să-i faci! Şi cu cine am onoarea să vorbesc? Sînt  sora  Nataliei  Nikolaevna. Ah, am auzit, am auzit. Sînt extrem de bucuros să  vă  cunosc,  madmuazel. Veuillez-vous s'asseoir,  monsieur1. Parle   rius,   madmuazel.   Vă   mulţumesc.    (Se aşazâ.) Ce mai vreme, ziceam. Nu-i aşa? Da,   viscoleşte.
Pot să-1 văd pe domnul cameriuncher? îmi pare foarte rău, dar Alexandr   Sergheevici nu-i acasă.
Dar pe soţia dumnealui? Natalia Nikolaevna e şi ea in vizită. Ah, ce ghinion!  Nu ştiu cum se  face   că nu-i găseşti niciodată.
Vă rog să nu vă neliniştiţi, puteţi vorbi şi cu mine.
Eu aş fi vrut să discut cu domnul cameriuncher. Dar, în sfîrşit, mă supun, mă supun. De altfel trebuşoara-i destul de simplă. La diferite intervale de timp domnul Puşkin a luat de la mine douăsprezece mii şi jumătate ruble în asignaţii*, lăsîndu-mi zălog şaluri turceşti, perle şi argin¬tărie.
Ştiu...
Douăsprezece mii şi jumătate,  în cap.





"Ultimele zile" de Mihail Bulgakov
citeste cartea pe tot ecranu







Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice, literatura,