Citeste online "Oscar si Tanti Roz" de Eric Emmanuel Schmitt

Citeste online cartea "Oscar si Tanti Roz" scrisa de scriitorul francez Eric Emmanuel Schmitt. Citeste cartea "Oscar si Tanti Roz" disponibila in biblioteca noastra online.

 

fragment
Pe mine mă cheamă Oscar, am zece ani, am dat foc pisicii, câinelui şi casei (cred că s-au prăjit chiar şi peştişorii roşii din borcan), iar asta e prima scrisoare pe care ţi-o trimit, fiindcă până acum n-am avut timp din pricina şcolii.
Să ştii de la început că mie nu-mi place să scriu, o fac numai când sunt silit. Scrisul nu-i decât zâmbăreală, ploconeală, împopoţoneală etc. Minciună frumoasă. Ceva pentru oameni mari, adică.
Dovada? Uită-te numai la începutul scrisorii mele: „Pe mine mă cheamă Oscar, am zece ani, am dat foc pisicii, câinelui ÅŸi casei (cred că s-au prăjit chiar ÅŸi peÅŸtiÅŸorii roÅŸii din borcan), iar asta e prima scrisoare pe care Å£i-o trimit fiindcă până acum n-am avut timp din cauza ÅŸcolii“, când aÅŸ fi putut la fel de bine să spun: „Mi se zice Cap de Ou, am zece ani, dar arăt ca unul de ÅŸapte, trăiesc la spital pentru că am cancer ÅŸi dacă n-am vorbit niciodată cu tine este fiindcă nici măcar nu cred că exiÅŸti“.
Dar dacă ţi-aş fi scris aşa, nu numai că dădea nasol, dar nici n-ai fi catadixit să te mai ocupi de mine. Or, vezi tu, tare-aş avea nevoie să te ocupi.
Ba chiar aş zice că mi-ar prinde al naibii de bine dacă ţi-ai găsi timp să-mi faci şi mie vreo două, trei servicii.
Uite, să-ţi explic.


"Oscar si Tanti Roz" de Eric Emmanuel Schmitt

Vezi ultimele carti adaugate Autori la inceput Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,