Citeste cartea Cuibul de viespi de Agatha Christie

Citeste online cartea "Cuibul de viespi" scrisa de Agatha Christie. Cartea Cuibul de viespi este o poveste scurtă inclusă de Agatha Christie în colecția de povești scurte numită Păcat dublu și alte povești.

fragment
John Harrison ieşi din casă şi se opri pe terasă o clipă pentru a se uita la gradină. Era un om înalt, cu faţa suptă, cadaverică, înfăţişarea sa obişnuită era posomorâtă, dar, câteodată, ca acum, de pildă, când asprimea trăsăturilor i se pierdea într un surâs uşor, faţa i se lumina şi devenea a-trăgătoare.
John Harrison îşi îndrăgea gradina şi aceasta nu arătase niciodată atât de bine ca în acea seară tristă, apăsătoare, de august. Trandafirii agăţători erau încă frumoşi, glicina parfuma aerul.
Un scârţâit scurt, binecunoscut, îl făcu să şi mute privirile. Cine putea să intre acum pe poarta grădinii? Rămase înmărmurit, fără să poată spune vreun cuvânt câteva clipe, întrucât bărbatul ce păşea grav pe alee, era ultimul pe care s ar fi aşteptat să l vadă în acest colţ al lumii.
— Extraordinar, de necrezut! izbucni Harrison în cele din urmă. Monsieur Poirot!
Era într adevăr cunoscutul detectiv Hercule Poirot, al cărui renume se dusese în toată lumea.
— Da, spuse acesta. Chiar eu! Mi aţi spus cândva că dacă mă aflu pe aceste meleaguri să vin să vă văd. V am ascultat şi, deci, iată mă!
— Sunt încântat! Luaţi loc, vă rog, Să bem ceva! spuse Harrison.
Arătă cu mâna spre o masă de pe terasa încărcată cu tot felul de sticle.
— Mulţumesc, spuse Poirot cufundându se într un fotoliu din nuiele. Sirop cred că nu aveţi, dar aş lua doar un pahar cu sifon, fără whisky. Şi adăugă pe un ton patetic, în timp ce i se punea paharul lângă el: Vai, mustăţile mele s au umezit. E aşa de cald!
— Şi ce vă aduce prin acest colt liniştit? Vreţi să vă odihniţi, nu i aşa?
— Nu, mon ami, treburi!
— Treburi? Într un loc care vă este atât de peste mână?
— Şi de ce nu? Doar nu toate crimele se comit în marile centre aglomerate. Ce credeţi?
— Aveţi dreptate, cred că am făcut o remarcă stupidă. Dar despre ce crimă este vorba? Sau poate că nu mi e îngăduit să întreb.
— Dimpotrivă, mă bucur că mă întrebaţi.

"Cuibul de viespi" de Agatha Christie
citeste cartea pe tot ecranu


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,