Citește cartea Romeo și Julieta de William Shakespeare

Citește online cartea "Romeo și Julieta" scrisă de scriitorul englez William Shakespeare. Citește cartea electronică: "Romeo și Julieta" disponibilă în biblioteca noastră online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria online Libris.ro. Pretul ei este de 11 lei. Libraria Libris.ro ofera transport gratuit la absolut orice comanda.

Despre cartea "Romeo si Julieta"
Romeo și Julieta este o tragedie de William Shakespeare despre soarta a doi îndrăgostiți care luptă împotriva destinului. Este poate cea mai cunoscută piesă a sa, una dintre succesele sale timpurii, fiind considerată cea mai tipică poveste de dragoste a Renașterii.

Despre "William Shakespeare"
William Shakespeare (n. 23 aprilie 1564 - d. 23 aprilie 1616) a fost un dramaturg și poet englez, considerat cel mai mare scriitor al literaturii de limba engleză. El este adesea numit poet național al Angliei și “Poet din Avon” (“Bard of Avon”) sau "Lebăda de pe Avon" ("The Swan of Avon").

Fragment
SAMSON
O javră din casa Montague are să mă țină locului! Am să dau de
zid pe toți bărbații și pe toate femeile din casa Montague.

GREGORIO
Atunci ești un om slab, că numai cei slabi se dau pe lângă ziduri.

SAMSON
Ai dreptate și de aceea femeile, care sunt vase de lut ce se sparg
lesne, totdeauna-s date la zid. De aceea am să arunc peste zid pe
bărbați și am să îndes în ziduri pe femei.

GREGORIO
Cearta e între domnii noștri și între noi, slugile.

SAMSON
Ce-mi pasă! Am să fiu neom, și după ce-oi da gata pe barbați, mă
leg de fete. Are să fie vai și amar de pielea lor.

GREGORIO
De pielea fetelor?

SAMSON
De pielea fetelor ori de fetia lor. Tot una-i!

GREGORIO
Nu-i tot una pentru cine-o s-o pață.

SAMSON
O, au s-o pață cu mine, n-ai tu grijă. Știi că sunt un om și jumătate!

GREGORIO
Tot e bine că nu ești o jumătate de om! Scoate spanga[1], uite că vin
doi de-ai lui Montague.
(Intră Abraham și Baltazar)

SAMSON
Gata! Începe tu sfada, eu te apăr din dos

William Shakespeare - Romeo si Julieta


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura