Amuleta Din Samarkand de Jonathan Stroud - carte online

Citeste online cartea "Amuleta Din Samarkand" scrisa de scriitorul englez Jonathan Stroud. Citeste cartea electronica: "Amuleta Din Samarkand" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria ELEFANT.RO. Pretul ei este 24,75 lei cu reducere de 45% sau o puteti cumpara din libraria Libris.ro, pretul fiind de 42.75 beneficiind de transport gratuit.

fragment
- Eu sunt Bartimaeus ! Sunt Sakhr al-Djinni, N'gorso cel Puternic şi Şarpele cu Pene de Argint! Am reconstruit zidurile cetăţilor Uruk, Karnak şi Praga ! Am vorbit cu Solomon. Am alergat alături de bivoli, străbunii câmpiilor, şi am vegheat asupra vechiului Zimbabwe până ce s-au năruit zidurile şi localnicii au fost mâncaţi de şacali. Eu sunt Bartimaeus ! Nu recunosc nici un stăpân ! Aşa că e rândul tău, acum ! Îţi ordon să-mi spui cine eşti tu să mă invoci pe mine !
Impresionantă poveste, aşa-i ? Şi, în plus, e pe de-a întregul adevărată, ceea ce o face şi mai puternică. Şi nu încercam s-o fac să sune mai pompos. De fapt, speram să-l sperie pe puşti, încât să-l determine să-mi spună numele lui, ceea ce mi-ar fi dat un avantaj pe care să-l speculez când va fi cu spatele la mine.
Dar nici o şansă.
- Prin constrângerea cercului, prin punctele de pe pentagramă şi prin lanţul runelor, eu sunt stăpânul tău ! Te vei supune voinţei mele !
Era destul de enervant să auzi această veche formulă din gura unui băietan slăbuţ şi mai ales pe un ton atât de văicărit şi de piţigăiat. Mi-am muşcat limba ca să nu-i spun ce gândeam şi am intonat răspunsul obişnuit. Orice, numai să terminăm mai repede cu asta.
- Care vă este dorinţa ?
Recunosc că eram deja surprins. Majoritatea ucenicilor în magie mai întâi privesc şi apoi întreabă. Stau şi admiră de la distanţă, evaluând perspectiva eventualelor lor puteri, dar sunt prea intimidaţi să şi le exerseze. De asemenea, nu de multe ori întâlneşti tinerei ca bondocul ăsta, care să invoce entităţi ca mine chiar de la prima încercare.
Puştiul îşi drese glasul. Acesta era momentul. Pentru a ajunge aici crease toată scena.
Visase la asta de ani de zile, în loc să-şi piardă vremea lungit în pat cu gândul la maşini de curse sau la fete. Am aşteptat serios, fără nici o tragere de inimă, vreo cerere patetică. Oare ce putea fi ? Să ridic în aer vreun obiect sau să-l mişc de-a lungul camerei. Sau poate voia săi
creez o iluzie. Asta ar fi fost ceva distractiv: aş fi găsit sigur un mod de a interpreta greşit cererea lui şi de a-l supăra.
- Îţi ordon să iei Amuleta din Samarkand4 din casa lui Simon Lovelace şi să mi-o aduci când te voi invoca mâine, în zori !


Cititi si "Ochiul Golemului" de acelasi Jonathan Stroud


Jonathan Stroud - Amuleta Din Samarkand


Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,