"Invataturile Lui Don Juan" de Carlos Castaneda - carte online

Citeste online cartea "Invataturile Lui Don Juan" scrisa de scriitorul peruvian Carlos Castaneda. Citeste cartea electronica: "Invataturile Lui Don Juan" disponibila in biblioteca noastra online.

Daca doriti sa cumparati cartea in format clasic, o puteti face din libraria Libris.ro. Pretul ei este 22.99 lei.

fragment
Deşi don Juan îl categorisea pe binefăcătorul său ca fiind un diablero, n-a pomenit niciodată locul din care îşi dobândise cunoştinţele, şi nici nu a menţionat numele învăţătorului său. De fapt, Don Juan dezvăluia foarte puţin din viaţa lui personală. Tot ce mi-a spus a fost că, se născuse în sud-vest, în 1891; că îşi petrecuse aproape toată viaţa în Mexic; că în 1900, familia lui fusese exilată de către guvernul mexican, în partea centrală a Mexicului, împreună cu mii de alţi indieni din Sonora şi că trăise în centrul şi sudul Mexicului până în 1940. Deci, de vreme ce Don Juan călătorise mult, cunoştinţele lui puteau fi produsul multor influenţe. Şi, deşi el se considera un indian din Sonora, nu eram sigur dacă să plasez contextul cunoştinţelor lui în totalitatea culturii indienilor sonorieni. Dar nu intenţionez, în această lucrare, să determin cu exactitate mediul său cultural.

Mi-am început ucenicia cu don Juan în iunie 1961. Înainte de aceasta, îl văzusem cu diferite prilejuri, dar întotdeauna în calitate de observator antropologic. În aceste conversaţii incipiente, am luat notiţe pe furiş. Mai târziu, bazându-mă pe memoria mea, am reconstituit întreaga conversaţie. Când am început să lucrez ca ucenic, totuşi, acea
metodă de luare a notiţelor a devenit foarte dificilă, fiindcă discuţiile noastre atingeau subiecte diferite. Apoi don Juan mi-a îngăduit, după îndelungi proteste, să notez tot ce se spunea. Aş fi vrut, de asemenea, să fac fotografii şi să înregistrez pe bandă, dar el nu mi-a permis acest lucru.










Carlos Castaneda - Invataturile Lui Don Juan

Vezi ultimele carti adaugate
Autori la inceput
Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,