Citeste cartea Amurg (Twiligt) scrisa de Stephenie Meyer

Citeste online cartea "Amurg (Twiligt)" scrisa de Stephenie Meyer despre o tânără pe nume Isabella „Bella” Swan care se muta din orașul ei în înnoratul Forks, Washington ca sa locuiasca cu tatal ei, Charlie. Bella se decide asupra acestui fapt pentru ca mama sa, Renée, sa poata calatori cu sotul ei, Phil Dwyer, care joaca într-o liga minora de baseball. Nefiind niciodata o eleva prea populara, ea este surprinsa sa constate atentia de care se bucura la noua scoala si felul în care baietii intra în competitie pentru ea.

fragment


    Am parcat în faţa primei clădiri, ce avea o placă mică deasupra uşii pe care scria SECRETARIAT. Nu mai parcase nimeni acolo, deci eram sigură că era interzis, dar m-am decis să cer instrucţiuni în loc să conduc aiurea în cerc ca o idioată. Am coborât fără chef din cabina călduroasă a camionetei şi-am mers pe o cărare pietruită, marginită de un gard viu dens. Am inspirat adânc înainte să deschid uşa.
    -Te pot ajuta?
    -Sunt Isabella Swan, am informat-o eu şi am văzut imediat în ochii ei că şi-a dat seama cine sunt.
    Eram aşteptată, fără îndoială un subiect de bârfă. Fiica nestatornicei foste soţii a şefului de poliţie se întoarce, în sfârşit, acasă.
    -Desigur, spuse ea.
    A cautat printr-o gramadă de documente trântite unul peste altul pe biroul ei până îl gasi pe cel pe care îl voia.
    -Am orarul tău chiar aici şi o hartă a şcolii.
    Puse pe tejghea mai multe foi de hârtie şi mi le arătă. Trecu în revistă orarul, subliniind pe hartă cel mai bun traseu către fiecare, apoi îmi dădu un formular pe care trebuia să îl dau fiecărui profesor la semnat şi apoi să i-l returnez la finalul zilei. Zâmbi şi imi spuse, la fel ca Charlie, că spera să fiu fericită aici, în Forks. I-am zâmbit cât de convingător am putut.
    Când m-am întors la camionetă, începuseră să sosească şi alţi elevi. Am condus în jurul şcolii,urmărind linia traficului. M-am bucurat să văd că majoritatea maşinilor erau vechi ca a mea, nici una care să sară în ochi. Acasă locuisem într-unul dintre puţinele cartiere mai sărace incluse în sectorul Paradise Valley. Era un lucru obişnuit să vezi un Mercedes sau un Porsche nou în parcarea elevilor. Cea mai draguţă maşină de-aici era un Volvo strălucitor, care ieşea în evidenţă. Totuşi, odată ajunsă pe locul de parcare, am oprit motorul gălăgios pentru a nu atrage atenţia. M-am uitat pe hartă înainte să mă dau jos din camionetă, încercând s-o memorez; speram să nu fie nevoie să mă plimb toată ziua cu nasul îngropat în ea. Mi-am indesat lucrurile în geantă, mi-am pus-o pe umăr şi am luat o gură mare de aer. “Pot să fac asta, m-am minţit eu neconvingător. N-o să mă mănânce nimeni.” Am răsuflat într-un final şi am coborât din maşină.
    Mi-am ţinut faţa ascunsă în glugă în timp ce mă îndreptam spre trotuarul aglomerat de adolescenţi. Am observat cu uşurare că geaca mea simplă şi neagră nu ieşea în evidenţă.
    Odată ce am trecut de cantină, clădirea cu numarul trei a fost usor de identificat. Un “3” mare şi negru era desenat pe un pătrat alb în colţul de est. Treptat, mi-am simţit respiraţia accelerându-se pe măsură ce mă apropiam de uşă. Am încercat să mi-o controlez întrând pe uşa în urma a două haine de ploaie unisex.
    Sala de clasă era mică. Elevii din faţa mea s-au oprit imediat în spatele uşii pentru a-şi atârna hainele într-un şir lung de cuiere. Am făcut la fel. Erau două fete, o blondă cu tenul de porţelan şi o şatenă, la fel de palidă. Cel puţin pielea mea nu o să sară în ochi aici.


Citeste si:
Luna Noua de Stephenie Meyer
Eclipsa de Stephenie Meyer
Zori de zi de Stephenie Meyer

"Amurg (Twiligt)" de Stephenie Meyer


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,