Citeste cartea Luna Noua (New moon) de Stephenie Meyer

Citește online cartea "Lună Nouă (New moon)" scrisă de Stephenie Meyer despre tânăra Bella care este acum înspăimântată de împlinirea vârstei de optsprezece ani, care semnifică un an în plus față de vârsta fizică a iubitului ei, vampirul Edward. Familia de vampiri Cullen organizează o mică petrecere pe Bella, dar ea se taie accidental într-o foaie de hârtie și este atacată de de Jasper, fratele lui Edward, ceea ce îl face pe Edward să se gândească în mod serios asupra pericolului permanent la care o expune.


fragment
— Ia-ţi şi lucrurile! strigă Alice când mergeam îngrijorată lângă Edward. Înşfăcă cele două pachete, unul pe jumătate deschis, aparatul foto de sub pian şi mi le puse în braţul sănătos. Poţi să-mi mulţumeşti mai târziu, după ce le deschizi.
  Esme şi Carlisle îmi urară şi ei noapte bună în linişte. Îi vedeam cum îi aruncă priviri scurte fiului lor impasibil, la fel ca mine.
  Eram uşurată să fiu afară; am mers repede pe lângă felinare şi trandafiri, care acum îmi trezeau amintiri nedorite. Edward păşea în linişte lângă mine. Deschise portiera pasagerului pentru mine, iar eu am urcat fără să mă plâng.
  Pe tabloul de bord era o fundă mare roşie, prinsă de noul  casetofon. Am smuls-o şi am aruncat-o pe jos. Când Edward se aşeză pe celălalt scaun, am împins funda cu piciorul sub scaunul meu.
  Nu se uită nici la mine, nici la casetofon. Nici unul din noi nu  deschise iar liniştea fu cumva intensificată de zgomotul brusc al motorului.
Conducea prea repede pe strada întunecoasă şi şerpuită.
  Tăcerea mă scotea din minţi.
— Spune ceva, l-am implorat eu în cele din urmă când ieşi pe autostradă.
— Ce-ai vrea să spun? întrebă el cu vocea detaşată.
  M-am strâmbat la auzul tonului său rece.
— Spune-mi că mă ierţi.Vorbele mele îi aduseră o scânteie de lumină pe faţă - o scânteie de furie.
— Să te iert? Pentru ce?
— Dacă aveam mai multă grijă nu se întâmpla nimic.
— Bella, te-ai tăiat într-o hârtie - nu cred că meriţi pedeapsa cu moartea pentru aşa ceva.
— Dar e vina mea.

Citeste si:
Amurg de Stephenie Meyer
Eclipsa de Stephenie Meyer
Zori de zi de Stephenie Meyer

"Luna Noua" de Stephenie Meyer
citeste cartea pe tot ecranu


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, citeste carti, carti electronice, literatura,