Citește Magia Atragerii Bogăției în Viață vol 5 de Iulia Jilinschi

Citește cartea "Magia Atragerii Bogăției în Viață volumul 5" scrisă de Iulia Jilinschi. Acest volum vorbește despre Lună, care ne influenţează nespus de mult, chiar dacă noi parcă n-am observa această influenţare. În Biblie e spus, că Dumnezeu a creat Luna, pentru a şti ce timp şi pentru ce e bun, de aceea a creat-o cu faze. Oamenii ce trăiesc o viaţă în armonie cu Luna, au cu mult mai mult spor în toate. Dacă vreţi să aveţi succese în viaţă, trebuie să vă uitaţi în calendarul lunii şi să vedeţi dacă această zi se potriveşte, pentru ceia ce va-ţi pus în plan să faceţi azi.

Cartea "Magia Atragerii Bogăției în Viață volumul 5" face parte din seria Biblioteca de Aur a Magiei Transilvane și Balcanice și a fost oferită gratuit pentru citire de autoarea Iulia Jilinschi.

Citiți și cărțile
Magia Atragerii Bogăției în Viață – Volumul 1
Magia Atragerii Bogăției în Viață – Volumul 2
Magia Atragerii Bogăției în Viață – Volumul 3
Magia Atragerii Bogăției în Viață – Volumul 4

Fragment
Metode De A Atrage Banii În Viaţă


    Seara înainte de culcare faceţi o baie, în care daţi drumul la monede cu cifra 5 şi 5 obiecte de aur, dacă aveţi, dacă nu e de ajuns monedele. Aprindeţi o lumânare roşie, pe care o ungeţi cu ulei de lavandă. În baie puneţi 30 g de romaniţă uscată, opărită cu 1 litru de apă şi ţinută astupată 20 minte, după aceea o puneţi în punga din tifon, îi daţi drumul în baie. Romaniţa are efect de a da deosebită luminescenţa aurei omului, deschide drumul vieţii spre fericire, iar apa din baie va avea culoarea aurie. După ce intraţi în baie, lumina o stingeţi, să ardă doar lumânarea mare roşie. Uitaţi-vă în centrul focului şi savuraţi mirosul plăcut al romaniţei. Imaginaţi-vă cum vă încărcaţi cu energia banilor, aurului, norocului, închideţi ochii şi imaginaţi-vă, că în faţa voastră e o cutie frumoasă, ce o deschideţi şi e plină cu bancnote, parcă le-aţi calcula cantitatea.
    În faţă închipuiţi-vă că aveţi o sumă mare bani, de care aveţi nevoie în timp apropiat, pentru a vă împlini toate dorinţele, ce le aveţi. Încercaţi să vă închipuiţi cum îi scoateţi pe rând din cutie, socotind bancnotele de valoarea mare, care au în ele putere magnifică şi simţiţi plăcerea, că vă aparţin.
    Imaginaţi-vă cum luaţi o bancnotă una după alta şi aşa până s-a împlini suma de care aveţi nevoie, pentru a fi fericit.
    Fixaţi bine această imagine plăcută în subconştientul vostru.
    După 20 minute, când apa se va răci ieşiţi din cadă, înveliţi corpul cu prosop moale şi curat, pe care l-aţi stropit cu ulei de lavandă 10 picături dizolvate în 30 ml de rachiu sau spirt.
    Scoateţi obiectele de aur şi banii, şi-i puneţi într-un pahar de cristal, peste care turnaţi apă curată, puneţi-l lângă patul vostru.
    Spuneţi înainte de culcare pe pahar:

„Îngerul meu Păzitor, a R lui D(N),
Tu, toate căile mele le veghezi,
Ai mare grijă de mine, rău să nu păţesc,
Adu-mi pe aripile tale sfinte,
Bogăţia, ce eu mult mi-o doresc,
Banii, aurul ce de Luna, vor fi luminaţi,
Se vor înmulţi şi bunăstare îmi vor da.
Îngere, dă-mi energia magnifică a banilor,
Să o posed eu în viaţa mea pe pământ,
Să se împlinească tot, ce aştept eu,
Să devin iubit, bogat, fericit, împlinit,
Totul este în voia Ta, Îngerul meu, iubit,
Iar dacă sunt mai multe drumuri, în calea mea,
Du-mă pe calea ce este, cea mai reuşită,
Unde norocul voi întâlni şi el nu mă va părăsi!
În numele Tatălui şi Fiului şi Sfântului Duh,
De mâine voi fi cu mare izbândă şi noroc,
Te slăvesc, Doamne, pentru tot şi îţi mulţumesc!
Amin! Amin! Amin!”

    După ce răsare Soarele, ieşiţi la el ca razele să fie în pahar şi beţi apa vrăjită pentru noroc la bani, de făcut când Luna creşte.

Citește cartea Magia Atragerii Bogăției în Viață volumul 5 de Iulia Jilinschi