Citeste cartea "D'ale carnavalului" de I. L. Caragiale

Citeste online cartea "D'ale carnavalului" scrisa de I. L. Caragiale

Citeste si
Citeste cartea "Conu Leonida fata cu reactiunea" de I. L. Caragiale
Citeste online "O scrisoare pierduta" de I. L. Caragiale
Citeste cartea "O noapte furtunoasa" de I. L. Caragiale
Citeste cartea "Napasta" de I. L. Caragiale
Citeste online "La hanul lui Manjoala" de I. L. Caragiale
Citeste online "Istoria se repeta" de I. L. Caragiale

fragment
IORDACHE (ÅŸade pe un scaun ÅŸi dă un brici la piatră, fredonând): „Åži mă cere, mamă, cere. — Cine dracul te mai cere? — Åži mă cere d-un bărbier..."
PAMPON (intrând prin fund): Aici este frizăria lui d. Nae Girimea?...
IORDACHE (sculându-se politicos): Da, poftiţi... Barba? părul?
PAMPON: Nimic...
IORDACHE: Atunci, poate, vă spălaţi la cap?
PAMPON: Eu nu mă spăl niciodată la cap, pentru că sufăr de...
IORDACHE: De măsea? Ştii cum ţi-o scoţ? Odată... pac!
PAMPON: Ei, nu de măsea... sufăr de bătăi...
IORDACHE: De bătăi ?... Ştii cum le...
PAMPON: Ei! Lasă-mă-n pace, omule; nu mă spăl la cap pentru că sufăr de bătăi de inimă. Înţelege odată că n-am venit pentru alişveriş.
IORDACHE: Atunci, pentru ce?
PAMPON: Am o trebuinţă cu d. Nae Girimea... Nu cumva eşti d-ta?
IORDACHE: Nu, eu sunt calfă...
PAMPON: D. Nae nu este aici ?


"D'ale carnavalului" de I. L. Caragiale


Cuvinte cheie: Biblioteca online, Biblioteca virtuala, Carti online, Carti virtuale, Citeste online, Pdf, Word, Descarca, Download carti, carti electronice,